محل تبلیغات شما

چهل و یک درصد از بازاریابان می گویند که به دلیل افزایش محدودیت های داده های مربوط به حریم خصوصی ، تحت گزارش مشارکت مشتری 2021 Merkle که از طریق ایمیل برای Marketing Dive ارسال شده است ، فعالیت رسانه دیجیتال بیشترین تأثیر را خواهد داشت. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل وب (39)) ، اندازه گیری رسانه های دیجیتال (35)) و فعال سازی بازاریابی مستقیم (35)) ، در میان مناطق دیگر ، تحت تأثیر قرار می گیرند.


دیجی مارکت - مجله بازاریابی دیجیتال

مطالعه می گوید 88٪ از بازاریابان می گویند جمع آوری داده های شخص اول در 2021 در اولویت است

سئو موبایل و دسک تاپ: نتایج متفاوت ، استراتژی محتوای مختلف:

در اینجا به همین دلیل است که شما باید به فکر بازاریابی محتوا به عنوان یک استراتژی SEO باشید:

، ,های ,دیجیتال ,تحت ,رسانه ,بازاریابان ,می گویند ,، تحت ,بازاریابان می ,از بازاریابان ,داده های

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی